Uslovi Kupovine u Maloprodajnim Objektima

  1. Kupovina – Proizvode Hertex d.o.o. možete naručiti putem interneta sa dostavom na Vašu kućnu adresu ili kupiti u maloprodajnim objektima koji su navedeni na stranici PRODAJNA MJESTA. Pravila za kupovinu putem interneta su data u poglavlju “Uslovi Kupovine za Internet Prodaju“, koje se nalazi ispod ovog poglavlja. Za kupovinu u našim maloprodajnim objektima vrijede pravila koja su data u nastavku ovog poglavlja.
  2. Povrat artikala – Ukoliko iz bilo kog razloga želite da vratite kupljene artikle, možete to uraditi u roku od 14 dana od dana izdavanja računa, ukoliko imate račun, niste uklonili deklaracije sa artikala i artikli nisu oštećeni. U tom slučaju je potrebno da ponesete artikle i račun i da od trgovca zatražite zamjenu za druge artikle ili povrat novca. Ukoliko odaberete povrat novca, iznos koji će Vam biti vraćen je uvijek iznos novca koji stoji na fiskalnom računu, tj. iznos koji ste platili za artikal.
  3. Reklamacija artikala – Ukoliko se desi da se kupljeni artikal ošteti unutar 30 dana od dana kupovine zbog greške proizvođača (oštećenje rajsferšlusa, šava, dugmeta, osnovnog materijala, podstave i slično), imate pravo da reklamirate artikal i izvršite zamjenu za isti artikal. Artikal će biti dostavljen u poslovnicu u roku od maksimalno 10 radnih dana. Ukoliko nemamo traženi artikal na zalihama, imate pravo na besplatnu ispravku artikla, zamjenu za drugi artikal ili na povrat novca.
  4. Dorada artikala – Ukoliko Vam ne odgovara širina struka, dužina rukava ili nogavica ili neka druga mjera artikla, možete zatražiti da se artikal prilagodi Vama. Ukoliko se odlučite za ovo, potrebno je da kupite artikal, naznačite koje izmjene želite da napravite, a naš tim će u što kraćem roku da ih realizuje i da dostavi artikal u poslovnicu. Dorade novih artikala su BESPLATNE i bilo koji kupac ih može zatražiti. Dorade na artikle na sniženju se plaćaju 5,00KM. Ukoliko se odlučite za ovu opciju, gubite pravo na povrat artikla sa obzirom da je on prilagođen Vašim mjerama te gubite pravo na reklamaciju artikla, ali i dalje možete zatražiti ispravku.
  5. Ispravke artikala – Ukoliko se Vaš artikal ošteti unutar 6 mjeseci od dana kupovine, a šteta nije nastala Vašim neispravnim rukovanjem artikla, imate pravo na besplatnu ispravku artikla. Sve što je potrebno da uradite jeste da donesete artikal i račun kao dokaz da ste artikal uzeli u posljednjih 6 mjeseci. Naš tim će da napravi ispravku i dostavi artikal do maloprodajnog objekta u najkraćem roku.
    Ukoliko se Vaš artikal ošteti nakon 6 mjeseci od dana kupovine, možete i dalje da napravite ispravku, ali u tom slučaju se ispravka naplaćuje 5,00KM.
  6. Načini plaćanja – Detaljnjije o tome kako možete izvršiti plaćanje u našim maloprodajnim objektima možete naći na stranici NAČINI PLAĆANJA.
  7. Klub lojalnosti – Detaljnjije o tome kako postati član našeg kluba lojalnosti i koje su prednosti možete naći na stranici KLUB LOJALNOSTI.
  8.  Korisnička podrška – Ukoliko imate bilo kakav problem, pritužbu, savjet ili želite nešto da podijelite sa nama, možete nam poslati email na podrska@hertex.ba, nazvati našu korisničku podršku ili pisati nam putem Vibera ili WhatsAppa (na telefonski broj 066 / 388 – 391) ili pisati nam putem Facebook Messenger ili Instagram poruke na našu službenu Facebook, odnosno Instagram stranicu.

Uslovi Kupovine za Internet Prodaju

  1. Kupovina – Svaka kupovina napravljena putem interneta, tj. svaka kupovina koja nije završena u našim poslovnim jedinicama, koje su date na stranici PRODAJNA MJESTA, podliježe uslovima kupovine za internet prodaju. Uslovi kupovine za internet prodaju su dati u nastavku.
  2. Načini naručivanja – Internet prodaju možete obaviti putem našeg webshopa (na hertex.ba), narudžbom putem Facebook Messenger ili Instagram poruke, telefonskim pozivom ili Viber ili Whatsapp porukom (na broj telefona 066 / 388 – 391).
  3. Dostava – Sve narudžbe sa internet prodaje se dostavljaju brzom poštom. Partnerska brza pošta sa kojom sarađuje HERTEX D.O.O. jeste Euroexpress. Dostava je BESPLATNA za isporuke od 59,95KM ili više, dok se za narudžbe ispod ovog iznosa poštarina naplaćuje 7,95KM.
  4. Plaćanje – Sve narudžbe putem interneta će biti naplaćene u gotovini prilikom preuzimanja paketa (takozvano plaćanje pouzećem).
  5. Isporuka – U velikoj većini slučajeva isporuke napravljene prije 13:00 će biti poslane brzom poštom isti dan te bi trebale biti na Vašoj adresi u roku od 24 sata. Sve narudžbe napravljene poslije 13:00 će biti poslane sutradan te bi trebale biti na Vašoj adresi u roku od 48 sati. Izuzetak od ovog pravila su narudžbe napravljene petkom poslije 13:00, koje će biti poslane ponedjeljkom te će biti na Vašoj adresi u utorak (nakon 4 dana). Ovo je samo okvirno vrijeme isporuke, koje zavisi i od brze pošte, te se Hertex d.o.o. ne obavezuje da će uvijek ispoštovati ove rokove.
  6. Povrat u slučaju da prvi puta naručujete kod nas – U slučaju da ste napravili prvu online kupovinu kod nas i želite da vratite artikal jer niste zadovoljni sa artiklom iz bilo kog razloga, možete to uraditi u roku od 14 dana od dana izdavanja računa, ukoliko imate račun, niste uklonili deklaracije sa artikala i artikli nisu oštećeni. U ovom slučaju trebate da kontaktirate našu korisničku podršku (načine na koje možete kontaktirati podršku možete pročitati u nastavku u tački 11) i da zatražite povrat novca. Troškove povrata artikla snosi HERTEX D.O.O.
  7. Zamjena u slučaju da prvi puta naručujete kod nas – U slučaju da ste napravili prvu kupovinu kod nas i želite da zamijenite artikal jer Vam ne odgovara veličina, možete to uraditi u roku od 14 dana od dana izdavanja računa, ukoliko imate račun, niste uklonili deklaracije sa artikala i artikli nisu oštećeni. U ovom slučaju trebate da kontaktirate našu korisničku podršku (načine na koje možete kontaktirati podršku možete pročitati u nastavku u tački 11) i da tražite zamjenu za drugu veličinu. Troškove povrata artikla snosi kupac dok troškove ponovne isporuke snosi HERTEX D.O.O.
  8. Povrat ili zamjena u slučaju greške HERTEX D.O.O. pri isporuci – U slučaju da se desi greška u isporuci, a greška je nastala usljed krivice Hertex d.o.o, imate pravo na besplatan povrat artikala i povrat novca ili zamjenu za drugi artikal (za koji će također biti besplatna dostava). Greške na koje se odnosi ovo pravilo su isporučen pogrešan model artikla, pogrešna boja artikla, pogrešna veličina artikla ili oštećen artikal.
  9. Povrat ili zamjena u ostalim slučajevima – U slučaju da ste nam poslali pogrešnu narudžbu (odabrali ste pogrešan artikal, veličinu ili boju artikla), ili da ste se u međuvremenu predomislili i ne želite naručene artikle, nudimo pravo na povrat ili zamjenu artikala unutar 14 dana. Ukoliko želite da iskoristite ovu opciju, artikli moraju biti vraćeni u prvobitnom stanju, sa neoštećenim deklaracijama prikačenim na artikal. U ovom slučaju trebate kontaktirati našu korisničku podršku (u tački 11 možete da saznate načine na koje to možete uraditi). Nakon što objasnite problem našoj korisničkoj podršci, dobit ćete daljnje instrukcije. Sve artikle koje želite vratiti dužni ste dostaviti na adresu Petra Bojovića b.b. Modriča (možete dostaviti lično ili poslati brzom poštom, u kom slučaju troškove poštarine snosite sami).
  10. Reklamacija artikala – Ukoliko se desi da se kupljeni artikal ošteti unutar 30 dana od dana kupovine zbog greške proizvođača (oštećenje rajsferšlusa, šava, dugmeta, osnovnog materijala, podstave i slično), imate pravo da reklamirate artikal i izvršite zamjenu za isti artikal. Troškove slanja artikla prema nama, kao i povrat ispravljenog artikla snosi Hertex d.o.o. Ukoliko nemamo traženi artikal na zalihama, imate pravo na besplatnu ispravku artikla, zamjenu za drugi artikal ili na povrat novca.
  11. Korisnička podrška – Ukoliko imate bilo kakav problem, pritužbu, savjet ili želite nešto da podijelite sa nama, možete nam poslati email na podrska@hertex.ba nazvati našu korisničku podršku ili pisati nam putem Vibera ili WhatsAppa (na telefonski broj 066 / 388 – 391) ili pisati nam putem Facebook Messenger ili Instagram poruke na naše službene stranice.