- Klub Lojalnosti -

Uslovi za dobijanje kartice lojalnosti

Svako punoljetno fizičko lice koje popuni upisnicu sa svim neophodnim podacima u nekom od maloprodajnih objekata HERTEX doo ili izrazi želju da postane član kluba lojalnosti prilikom registracije na sajtu ili kad pristupa sajtu kao registrovani korisnik može postati član kluba lojalnosti i vlasnik kartice.

Kartica lojalnosti se izdaje kao nepersonalizovana kartica. Kartica ima svoj broj (na osnovu koga se povezuju svi podaci o kupcu i evidentiraju sve kupovine) i bar kod (očitava se pri kupovini, čime se evidentiraju podaci o kupcu).

Period važenja kartice lojalnosti

Kartica lojalnosti nema ograničen vremenski period važenja.

Pogodnosti kluba lojalnosti

Sistem kluba lojalnosti je osmišljen tako da 1 KM vrijedi 4 boda. Skupljanjem bodova na kartici lojalnosti, kupac ostvaruje mogućnost korištenja popusta pri jednoj od kupovina.

Nakon što kupac sakupi 1.000 bodova ostvaruje mogućnost korištenja popusta od 5% na slijedeću kupovinu, kada skupi 2.000 bodova ima mogućnost korištenja popusta od 10%, na 3.000 bodova ostvaruje popust od 15% i nakon skupljenih 4.000 bodova može iskoristi 20% popusta na slijedeću kupovinu.

 

Potrošeno novcaSakupljeno bodovaOstvaren iznos popusta pri sljedećoj kupovini
250 KM 1.000 bodova5%
500 KM2.000 bodova10%
750 KM3.000 bodova15%
1.000 KM4.000 bodova20%

Nakon što kupac iskoristi popust, stanje bodova se smanjuje za broj bodova koji predstavlja taj popust. Tako na primjer ukoliko kupac iskoristi popust od 10% oduzima mu se 2.000 bodova sa kartice lojalnosti.

Kupovina u kojoj kupac koristi ostvaren popust se takođe obračunava u bodove za dalje skupljanje.

Kupac ima pravo da ne iskoristi sve skupljene bodove u jednoj kupovini. To podrazumijeva da ukoliko kupac ima 3.000 bodova da ne mora iskoristiti popust od 15% nego ima mogućnost da iskoristi 2.000 bodova za popust od 10%, ili da iskoristi 1.000 bodova za popust od 5%, a ostatak bodova ostavi za dalje skupljanje i korištenje popusta za druge kupovine. Ovim kupac ima potpunu slobodu korištenja bodova i raspoređivanje popusta na okolnosti koje njemu odgovaraju.

Korištenje ostvarenog popusta kupac ima pravo da koristi u kojem god trenutku to on želi. Time kupac ima mogućnost da robu koja je već snižena ili na popustu (sezonska sniženja, novogodišnji popust, 8. mart i dr.) dodatno umanji popustom koji je ostvario putem kluba lojalnosti i tako kupi naše proizvode po esktremno niskim cijenama.

Osim mogućnosti ostvarivanja velikih popusta pri kupovini, klub lojalnosti omogućava kupcima da se pretplate te da dobijaju obavještenja o svim sniženjima, novoj kolekciji te ostalim novostima putem emaila i/ili putem SMSa.