- Često Postavljena Pitanja -

Ovdje možete pronaći odgovore na najčešća pitanja koja dobijamo. Molimo Vas da pročitate detaljno odgovore na ova pitanja, prije nego što nam pošaljete upit. Ako ne pronađete odgovor koji ste tražili, molimo Vas da posjetite našu Kontakt stranicu i uputite sva dodatna pitanja putem te stranice.

Naše artikle možete kupiti u našim maloprodajnim jedinicama, u buticima naših veleprodajnih partnera ili online narudžbom putem našeg webshopa. Više informacija o našim poslovnim jedinicama možete pročitati na stranici PRODAJNA MJESTA.

Da. Naše artikle možete naručiti preko našeg webshopa, slanjem poruke na Facebook Messenger, Viber ili WhatsApp (066 / 388 - 391).

Svi načini plaćanja su detaljno objašnjeni na stranici NAČINI PLAĆANJA.

Našu korisničku podršku možete kontaktirati tako što ćete posjetiti stranicu KONTAKT i zatim odabrati opciju Korisnička Podrška te nas kontaktirati pozivom na telefon, pisanjem Messenger poruke ili slanjem emaila.

Sve informacije o radnom vremenu naših maloprodajnih poslovnica možete pronaći na stranici PRODAJNA MJESTA.

Naše stranice na društvenim medijima možete pronaći na slijedećim linkovima: FacebookInstagram.

Ukoliko želite da primate obavještenja na email, to možete uraditi tako što ćete se prijaviti na naš email Newsletter pri dnu stranice. Sve što je potrebno da uradite jeste da upišete svoju email adresu i da kliknete na "PRIJAVITE SE".

Ukoliko želite da primate obavještenja SMS-om, potrebno je da kažete nekom od naših trgovaca da želite da se učlanite u našu SMS listu. Naš trgovac će da zapiše Vaš broj telefona i od tada ćete dobijati redovna obavještenja SMS-om.